Dessa barn...

Att få dem är helt klart det bästa som hänt. De förgyller utan tvekan mitt liv samtidigt som jag är helt övertygad att dom kommer ge mig flera gråa hår 😉.  När jag funderar på att vi lyckats få 3 välmående krabater på 4,5 år blir jag lycklig. (Å kan förstå varför kroppen min är lite sliten).
Jag skulle aldrig ha trott det om någon sagt till mig för bara 5-6 år sen hur framtiden skulle bli. Visst ville jag ha fler barn än fanny men så många på så kort tid. Ja då hade jag nog bara skrattat om någon sagt det. Å att jag skulle träffa mannen i mitt liv hade jag nog inte heller trott på. Men tur är väl att livet kan vara ganska oförutsett, för tänk va tråkigt det skulle kunna va om allt alltid blev precis som man en gång trott 😂.
 
Tänkte presentera våra barn lite mer för er. Blir i några inlägg framöver.
Börjar med min största. 
Fanny Amanda heter hon. Fyller 11 i år och går i 4e klass. Jag har svårt att fatta hur fort tiden har gått. Kommer mycket väl ihåg hur livet var då jag fick henne. Just då var det bara hon och jag men tycker allt vi klarat oss bra. Fanny är en tjej som lätt blir omtyckt. Hon är snäll, omtänksam,  har ett stort hjärta, känslig och funderar mycket.
Fanny har genom åren provat många fritidsintressen men nu tror vi att vi har hittat 'hennes grej'. Vad är då detta?  Jo innebandy och fotboll. 
Ibland är hon en minitweenie med tonårsfasoner och humörsvängningar och ibland en liten tjej som bara vill krypa upp i famnen och bara få vara nära. Kan ju lätt säga att ibland hinner jag inte riktigt med 😉.
Ett stort intresse just nu är smink och klipp från Youtube. Man kan visst inte lägga för mycket tid på att kolla dessa klipp 😂.
Älskar denna duktiga stora tjejen! 💜💜
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0