Lär känna oss lite bättre 😉

Jag såg ett 'test' eller frågeformulär kanske man skall kalla det. Man skall svara på några frågor om/ihop med sin sambo/partner. Tänkte att jag fyller i det och delar med mig av resultatet till er. Så håll tillgodo 😘. 
 
* vem av er är äldst?  -Jimmy Boy är lite lite äldre.
* gick ni i samma skola?  -nix
* vem är mest känslig? -Ja det är nog utan tvekan jag.
* vem har sämst humör? -Ja denna får jag ta på mig oxå.
* vem snackar mest? -det är vi ju ganska bra på båda två men Jimmy vinner lite över mig här.
* vem är mest social? -båda.
* har sjukast humor? - 😂 🤔
* vem är mest envis? -jag!
* vem sommar först? -Jimmy utan tvekan 😴
* vem är mest rörig? -same as above 
* vem sa, jag älskar dig, först? -önskar jag kom ihåg det men gissar på Jimmy
* vem är bästa chauffören? -jag såklart, eller? 
* vem klarar sig längst på en öde ö? -jag skulle dö av tristess direkt så Jimmy lever nog längst.
* kan din andra hälften hålla med om vad du svarat?  -det tror jag absolut 😜.
Joxa
2017-04-24 @ 19:25:59

Hahaha a visst att du kör bäst 😂🤣

Svar: Va fan snackar du om.....Ja bor ju ihop med rallykalle, klart det måste va ja som kör bäst 😜😂
Ingela therese

Anonym
2017-04-24 @ 20:18:36

Haha jag tror minsann att det är du som snackar mest Ingela 😅😜

Svar: 😂😂😂 nä tror du det
Ingela therese

Linda
2017-04-24 @ 20:19:36

Det var från mig, glömmer alltid skriva namn 😉

Svar: 👍
Ingela therese




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0