Mios funderingar

För en liten stund sen körde vi fanny och kompisen till juniorerna. På vägen hem började Mio prata som vanligt. Följande konversation dök upp:
 
Mio: Mamma är molnen på himlen?
Jag:  Ja.
Mio: Är aragon i molnen då för han är ju i himlen. 
Jag: ööhh hm ja 🤔
Mio: Mamma jag kan inte se aragon, bara molnen. (Mio är tyst en liten stund) Mamma vet du varför det finns så många himlar?
Jag: Nä.
Mio:För det kan va många som dör. Och då får alla plats. Och vad händer när alla har dött?  Då finns det ju inga kvar på jorden?
 
 Djupa funderingar en onsdag eftermiddag 😏. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0