Mys

Här ligger vi och myser.
En lugn och skön kväll. Jimmy nattar killarna så vi myser och kollar fast n loud på tv. En väldigt skön lördagskväll. 
 
Efter gbg och mat blev jag väldigt trött. Felix sov och när jag la mig för att amma saga så somnade vi oxå. Det var inte lätt att komma igång nått mer efter det men vi gick ut i skogen en sväng.
Lite frisk luft gjorde susen. 
Mio cyklade och vi andra gick. Vår promenad blev dock inte så lång. Vi fick vända efter att felix trillat rakt ner i en lerig vattenpöl. Stackarn blev helt dyblöt.
 
Ska bli spännande och se vad morgondagen bjuder på. Har tänkt påbörja något byggprojekt för jag är rastlös. OM det inte regnar vill säga 😜. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0