Obeskrivligt lycklig och löjligt glad 😂

Idag började vi dagen med att 'fixa' fannys hĂ„r. Dom har crazy hairday i skolan idag sĂ„ dĂ„ kan barnen ta ut svĂ€ngarna lite mer extremt nĂ€r det gĂ€ller frisyren (om dom vill). Fanny ville haft nĂ„tt liknande hon hade förra Ă„ret men dĂ„ saga inte var helt nöjd i morse rĂ€ckte tiden inte riktigt till sĂ„ fick bli en lite lĂ€ttare frisyr. Tack Ă„ lov blev hon nöjd Ă€ndĂ„. Ja vad tycker ni, nytt pĂ„sk mode kanske 😉.
Älskar hennes hĂ„r, sĂ„ tjockt Ă„ fint. 
 
Som jag skrev igĂ„r sĂ„ fyllde jag ju Ă„r. Fick fin fin present frĂ„n svĂ€rförĂ€ldrarna. Stort tack för blomman och presentkortet! Och Ă€ven Saga fick en liten present. SĂ„ fina byxor. Smidigt med vitt oxĂ„, det passar ju till allt. Stort tack Ă€ven till mamma m sambo för alla fina och bra presenter 💜.
 
Och vilken överraskning jag fick av min Sambo. 
Jag tycker att jag brukar kunna lĂ€sa av honom rĂ€tt bra men igĂ„r blev jag totalt överraskad och sĂ„ lycklig. Fick frĂ„gan om jag vill förlova mig med honom 😍. Som jag lĂ€ngtat efter den frĂ„gan. Blev ett enkelt svar, JA gĂ€rna.
Barnen blev lika förvĂ„nade dom. IgĂ„r nĂ€r jag berĂ€ttade för Fanny att J frĂ„gat om jag vill förlovade mig var hennes reaktion.... VA, du skojar! 😂. Sen frĂ„ga hon honom om det va sant.
Idag i bilen berĂ€tta fanny för Mio att pappa frĂ„gat mamma om förlovning, hans reaktion var... VA, du skojar! Mamma... skojar fanny? Â đŸ€” hmm.. nĂ€stan sĂ„ jag tror att jag kanske hade en önskedröm igĂ„r 😉.
 
TĂ€nk att man kan bli sĂ„ glad för en 'liten' frĂ„ga. Har gĂ„tt i ett lyckorus sedan igĂ„r 💜.
 
SÄ nu skall vi 'bara' lyckas vÀlja ut vilka ringar vi vill ha. Hur skall det gÄ till? Finns ju ofantligt mÄnga att vÀlja pÄ. Och hur hittar man en ring man kÀnner att man vill ha resten av livet? Vilka tips kan ni ge oss? Vad ska vi tÀnka pÄ?

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, trĂ€ning och allt dĂ€rtill. Älskar att hĂ„lla mig aktiv och rastlösheten Ă€r alltid nĂ€ra ✹

RSS 2.0