Tjej middag & en snabb tur till gbg

Hej
Igår åkte jag och saga på tjejmiddag. Fanny åkte till mormor så grabbarna fick ha en egen grabbkväll hemma. Dom käka popcorn och hade fredagsmys med pappa. 
Tänk vilken lyx det är att komma bort till någon annan och bara bli servad en hel kväll. Tusen tack för sällskapet tjejer och all den goda maten du gjorde Alex!!
 
Det var första kvällen som saga var vaken flera timmar. Hon har blivit förkyld så hon har det lite jobbigt med att äta och sova. Får ju ingen luft stackarn. Så natten blev lagom rolig. Skönt ändå att felix sov hela natten i sin säng. Var bara Mio som kom till oss.
 
Idag har vi varit nere i gbg en snabbis. Kollade lite i affärer men hittade inget. När jag och joxa var i gbg så var vi inne på Thomas sabos butik. Måste säga att dom har himla mycket snyggt där och jäklar va trevlig personal. Stort plus för det. Jag har varit inne i många smyckes butiker nu och tycker att servicekänsla är något som många behöver förbättra. Men i alla fall. När vi var där så lämnade vi mobilnummer och deltog då i en tävling. Och gissa vad.... Igår fick jag ett mess om att jag vunnit så idag gick vi till butiken och hämtade ett pris. Vann en riktigt god parfym.
Tänk vad glad man kan bli av så lite som att vinna en parfym 😄. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0