Äntligen fredag

Jösses va trötta vi är. Äntligen är första skolveckan/dagisveckan avklarad. Vi överlevde, kändes lite tveksamt där i mitten av veckan 😂.
 
Saga har blivit såpass stor nu att hon visar sin egna vilja. Hon visar tydligt att hennes bilbarnstol inte längre faller henne i smaken. Hon som sällan eller nästan aldrig är missnöjd. Blir fullständigt vansinnig när man sätter henne i babyskyddet.
Ni som åkt bil varje dag med hysterisk bäbis vet att minsta lilla bilresa blir jävligt lång.  Så nu fick denna mamman nog. Åkte in till stan häromdagen och köpte ny bilbarnstol. Dock fick det bli Felix som fick en ny stol. Jag tvättade och putsade upp den stol som Felix åkt i så nu har saga den. Å vet ni vad. Än så länge har hon varit helnöjd 😁.
Visst verkar hon nöjd. Skönt att se min lilla glädjespridare nöjd. Även Felix verkar gilla sin nya stol.
 
Anledningen till varför det blev Felix som fick ny stol och inte saga är att jag vill ha en stol, till saga där man lätt kan tilta stolen till liggläge när man kör. Det är inte många modeller som har den funktionen ihop med de andra krav vi har på stolen. Det fick dock inte plats att montera 2 sådana stolar 'på rad' i bilen. Därav köpte vi en stol till Felix, som inte tar riktigt lika mycket plats.
 
Nu skall jag få ungarna i säng. Vi skall iväg i morgon så vore ju bra för husefridens skull om dom inte var allt för trötta. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0