Respekt

Vart har respekten mot andra tagit vägen? Varför har folk blivit så egocentriska och arroganta? Detta är frågor som jag gärna skulle vilja få besvarade, men som jag nog dessvärre aldrig kommer få. 
Det som stör mig mest är nog hur irriterad denna respektlöset/arrogans gör mig. Visst många säger att man inte ska bry sig. I teorin är det jättelätt, i praktiken inte riktigt lika lätt.
Många reflekterar inte ens över vad just deras handlingar har för påverkan på andras liv. De ser bara till sig själva, vad dom vill, just här å nu. Eller kanske är dom bara så korkade att dom helt enkelt inte bryr sig. Allt är bra så länge egot får som det vill 🤔.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0