Today

Idag börjar vår vardag på riktigt igen. Idag stod dagis och bvc på schemat. Som mio har längtat efter att träffa kompisarna igen. Det gick hur bra som helst att lämna både honom och Felix idag. Båda skyndade sig in och började leka. Så skönt att ingen av dom tvekade å var ledsna (då hade den/dom fått åka med hem igen). 
 
Så skönt att komma in i rutinerna igen tycker jag. Även om vi gått upp kl 6 hela sommaren så har vi ju aldrig riktigt behövt "komma igång" så tidigt. Jag behöver det här med att fixa iordning oss och komma iväg på morgonen för att lixom komma igång å få något gjort resten av dagen. Så idag har jag hunnit åka till affären, jobbat, lämnat tillbaka jeans, köpt present till Mio, besökt bvc och kl är bara 14. 
 
Säga hade besök på bvc idag. Hon gick sprutor igen. Hon växer som hon ska både på längden och bredden så det känns ju bra.
Felix är så söt som gärna sätter sig nära syrran och myser 😍.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0