Välkommen vardag.

Jaha här rullar livet på som vanligt. J började jobba i måndags igen och det tog inte lång tid för oss att komma in i vardagen igen. Eller ja riktigt vardag är det ju inte för oss. Den börjar ju om 2 veckor då skolan börjar igen.
 
Vi har spenderat de senaste dagarna, mestadels inne då vädret inte är så inbjudande. Felix har riktigt svårt för att vara såhär mycket inne. Han har lixom alldeles för mycket energi i kroppen. Man kan säga som så att jag längtar till vi åter igen kan spendera mer tid ute än inne.
 
En fördel med all denna tid inne är att jag kunnat röja, städa och sortera/slänga/skänka bort massor av saker. Gud va den känslan är skön när man röjt bort massa saker som man ändå inte behöver. 
 
Just nu är Mio iväg med J och har lite egentid ihop. Så glad Mio blev när han insåg att bara han skulle med pappa på bio. De passar nog på att äta lite på gyllene måsen oxå kan jag tänka mig 😉. 
 
Sköt om er! Kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0