Håll i er. ..

Men jag längtar efter julbordet. JAG som inte ens gillar julmat längtar helt plötsligt efter mammas julbord på julafton. Har ingen aning om vad jag ska äta mer än omeletten å stekt fläsk, när jag väl är där. Men just nu så bara toklängtar jag. Och så längtar jag efter att någon typ av julfeeling ska infinna sig. Tänk om man hade fått känna samma längtan efter jul som man gjorde som yngre. Minns det som en magisk tid. 
 
Nu är även detta år snart Slut.  Jag har börjat sammanfatta mitt 2017. Funderat på vad bra saker jag vill ta med mig till 2018 och mindre roliga saker jag vill arkivera i 2017. Kollat lite på de mål jag satte för året och hur de ska justeras inför nästa. Har ni börjat fundera över er "måltavla" inför 2018?
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0