😍

AlltsĂ„ hur kan en 1 halvt Ă„ring va sĂ„ aktiv 😂 han Ă€r ju högt Ă„ lĂ„gt precis hela tiden. Pillar pĂ„ allt Ă„ flyttar pĂ„ allt Ă„ vĂ€lter allt Ă„ stökar till med allt...!
Eftersom vi varit sjuka sĂ„ har ju orken hos denna mamma inte varit sĂ„ stor nĂ„gra dagar, vilket lett till att hemmet sett ut som ett fullstĂ€ndigt bombnedslag đŸ’ŁđŸ’„  normalt brukar jag plocka Ă„ fixa lite under dagen Ă„ sen 'storstĂ€da' iordning dagens kaos nĂ€r barnen lagt sig pĂ„ kvĂ€llen. Magiskt Ă„ kunna tĂ€nda lite ljus, dricka en kopp te Ă„ kolla tv nĂ€r det Ă€r ordning och barnen sover. 
MEN nu har jag ju inte orkat göra som vanligt vilket lett till sanitĂ€rolĂ€genhet, typ 😂.
Fick den geniala idĂ©en idag att jag allt skulle storstĂ€da upp vĂ„rat kaos nu pĂ„ dan nĂ€r jag hade lite energi (& tĂ€nkte inte pĂ„ att barnen va hemma). Damsuga gick ju an, men att plocka undan och sortera leksaker samtidigt som felix Ă€r vaken, VARFÖR gav ja mig ens in pĂ„ det đŸ€”.
Tur Ă€ndĂ„ att han Ă€r en glad skit, för hur frustrerande allt plockade Ă„ pillande Ă„ störande det kan va med allt han hittar pĂ„ hela tiden. SĂ„ kan man inte annat Ă€n le nĂ€r man ser honom. 😆
Jag vattnar blommorna Ä felix leker tittut med gardinerna. Denna gÄngen trillade ju inte hela stÄngen Ä allt ner i allafall.
 
Å nĂ€r ja sortera leksaker sĂ„ kom han ifrĂ„n köket. Han hade dĂ„ nĂ„tt en skĂ„l (tur jag precis hade diskat den). SjĂ€lvklart kan den fungera som mössa.
Som sagt, han Ă€r en kreativ Ă„ glad liten skit 😍



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, trĂ€ning och allt dĂ€rtill. Älskar att hĂ„lla mig aktiv och rastlösheten Ă€r alltid nĂ€ra ✹

RSS 2.0