Menlös dag

Go kväll,  hoppas eran dag varit betydligt intressantare än va min har varit. Kan inte säga annat än att den här dagen har varit fullständigt onödig. skit tråkig faktiskt 😴.
Jag fick så fruktansvärt ont i bihålan igår kväll att ja knappt visste vart ja skulle ta vägen. Som ett brev på posten fick ja givetvis även  hysteriskt mycket sammandragningar av allt hostande å snytande som jag höll på med. Så inatt blev det inte många minuters sömn. 👎 ni kan ju tänka hur pigg ja varit idag 😂
 
En grej som varit positiv är att barnen fattat att mamma mått pyton idag och därmed betett sig ovanligt bra. Mio har varit så förstående att jag blir mer än rörd när ja tänker på vilken go grabb han är. 😍
 
Hoppas på lite mer sömn i natt och att man kommer på hur man kan utrota baciller inom en snar framtid. 😉 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0