Helgen som va

Då var vi hemma igen. Igår tog vi det väldigt lugnt. Försökte oss på det tråkiga jobbet med att Komma ikapp med tvätt, städ m.m. OCH sova! Vi låg och slöade/sov hela förmiddagen ändå tills mamma kom hit med barnen. Kanske lite slöseri med tid men så välbehövligt. 
Så hur var då våran minitripp? Underbar och galet lugn är nog en bra beskrivning. Tänk er 'lyxen' att kunna sitta stilla i en något obekväm paraplystol, du ser andras barn "rymma runt" och du kan helt avslappnat bara fortsätta sitta där med en kaffe i ena handen och småtitta på rallystollarna som kör. Det är avkoppling deluxe 😎.
Som ni ser nedan så hade vi både bra utsikt och bra väder.
 
Denna lilla tjejen var ju med oss. Kan inte säga annat än att hon är helt fantastisk. Trots ny miljö, massa nya intryck och brutna rutiner så har hon bara gillat läget. Hon har varit nöjda har glad hela tiden. Suttit i knät och tittat eller helt enkelt lagt sig i min famn och sovit. 
Denna k'tan bärsjal kan nog vara den bästa "barnsak" jag köpt. Galet lätt att använda och jag har hjälp av den nästan varje dag.
😍💕😍
 
Om ni inte kollat folkrace någon gång så rekommenderar jag er verkligen att åka till gnagaredalen Vimmerby när dom har semesterracet. Förstår varför man säger att de är en av Sveriges största folkrace festivaler. Massa publik och bilar/förare är något utöver det vanliga. Jäklar vad dom kör!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0