Inspiration hade inte skadat.

Sitter i soffan jämte mannen i mitt liv. Han kollar en film. Jag har redan sett den alldeles för många gånger så jag har lurar i öronen och lyssnar på ljudbok. Tänk vad fast man kan bli när man börjat lyssna på en bra bok. Älskar böcker, framförallt ljudböcker, då slipper man lägga energi på att få bokstäverna på rätt plats 😜. Just att läsa rätt, är nått som inte är helt självklart just nu när sömnbristen gör sig påmind. Fast å andra sidan kan det bli ganska roliga texter när bokstäverna helt plötsligt lever sitt egna liv 😂.
 
Vad läser ni helst nu i sommar?  Jag är såld på kriminalromaner. Det är iprincip det enda jag läser. Men jag tar gärna emot boktips, så vilken bok får jag absolut inte missa? 
Och mamma, allers och hemmets journal räknas inte som bok 😘.
 
Har funderat en del idag vad jag skulle skriva här på bloggen. Velat skriva men kan inte riktigt se något intressant 'ämne' just nu. Tänker då att jag ska få lite inspiration av er. Ni skriver om någon tanke till mig så hoppas jag kunna spinna vidare på det ämnet sen. Så vad har ni för funderingar om låt oss säga, livet? 
 
Pillan
2017-07-19 @ 23:54:34

Läste precis "en bror för en syster" på två dagar (och amningsnätter) och den var bra tyckte jag! Lite kul att den utspelar sig i Borås också 👍🏻

Svar: Då blir det till att kolla om den finns på storytel
Ingela therese




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0