Minisemester

God morgon, här sover stora tjejen  fortfarande (underbart med en minitweenie här hemma) 😉. Resten av barnen slappar i soffan och kollar smurfarna. Inte helt fel det heller. Själv sitter jag med saga och tittar på lite bilder från våran lilla Minisemester vid kusten. Vi brukar alltid hälsa på systeryster m.familj en dag eller 2 under semestern. Så i måndags åkte vi dit. När vi äntligen kom fram så väntade lite kaffe 😍. 
Sen bar det iväg ner till hamnen för att fiska lite kräftor.
Tänk att ungarna kan göra detta hur ofta och hur länge som helst 🤔. 
Nellie hittade en liten som hon kom å visade för felix. 
 
Det är ju inte direkt 'ätstorlek' på dessa så vi släppte ut dem igen.
En promenad ner till stranden hann vi oxå med.
 
Felix var dock mycket skeptisk i början till att man ska bada. Han frös så han skakade. Men de andra barnen badade glatt.
 
Jag undrar lite när det där "bada i alla väder oavsett värme' går över. Jag minns ju att jag har oxå varit sån. Spelade ingen roll hur kallt det var. Bada var alltid kul.
Nu finns det inte en chans att ni får se mig bada om det inte är sjukt varmt i vattnet.
Så när blir man gammal å frusen 😂.
 
Nu skall saga sova och jag jobba ikapp med bokföringen en stund.
Hoppas ni får en bra onsdag.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0