Roadtrip med darling 😍

Idag Ă€r vi ivĂ€g pĂ„ en liten Minisemester nĂ€stan helt barnfria. Saga Ă€r med oss och min underbara mamma tar hand om vĂ„ra andra. Jag har fĂ„tt lite uppdateringar dĂ€rifrĂ„n och dom ser mer Ă€n nöjda ut. FĂ„r hoppas bara att dom inte tröttar ut sin mormor allt för mycket. Som Mio sa innan idag. -jag ska vara jĂ€ttesnĂ€ll mot mormor för hon Ă€r gammal. (Jag tycker dock inte mormor Ă€r sĂ€rskilt gammal sĂ„ frĂ„gade varför han tror det) -jo, hon kan inte gĂ„ sĂ„ fort sĂ„ dĂ„ Ă€r hon gammal. 😂 barn Ă€r allt bra sköna i sina funderingar och slutsatser.
Han har en snÀll storasyster som tar hand om honom.
 
Denna utsikten har vi haft idag. Kommer bli samma i morgon.
 
Sköt om er! 



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, trĂ€ning och allt dĂ€rtill. Älskar att hĂ„lla mig aktiv och rastlösheten Ă€r alltid nĂ€ra ✹

RSS 2.0