Sol och bad

Jag började dagen med att försöka ta nått kort på barnen. Saga har blivit så 'med' nu och hon hinner göra så många grimaser så blir rätt roliga kort 😉. Dessa är några av dem som togs i morse.
Go å glad 💜. 
 
Sen försökte jag mig på att ta ett kort på alla 4a 😂. Ja tjena va lätt det var att få alla att kolla på mig samtidigt. Alltid var det någon som grimasera eller kolla bort eller liknande. Mission impossible! 
Detta blev okejat av alla. Framför allt saga tyckte det var ok 😎.
 
Vid lunch tid åkte vi bort till skön. Gjorde det lätt för oss och köpte med 2 pizzor som vi åt vid stranden. Bad, sol, lek som uppskattades av alla.
Kan ju inte klaga på vädret.
 
Väl hemma igen blev det bad i vattenspridaren och badbalja. Lika uppskattat det av barnen. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0