Hata eller inte hata?

Det är få sakar jag avskyr med att bo på landet men flugor är en av de saker jag hatar. Jag avskyr dom rent ut sagt hatar dom. Jag har haft en enveten fluga i sovrummet hela morgonen. Den var tydligen bara tvungen att gå å nypa lite på mig så fort som någon kroppsdel hamnade fri från täcket. 
Så här har jag legat smått vaken flera timmar, inlindad i täcket som en kåldolme och svurit åt denna jävla fluga 😬. Blev sjukt varmt så ja gav upp tillslut å gick ner. Ska köpa radar och då jäklar ska den få igen.
 
Igår hade fanny sommarfest med sin klass. Vi träffades nere vid sjön. Ungarna badade, spela fotboll, volleyboll och annat kul. Alla hade med sig egen fika så det blev väldigt bra.
Själv förstår ja inte hur dom kunde bada. Sjukt kallt enligt mig så jag, Saga och felix valde picknickfilten och fika istället. Förvarnade de stora kidsen med att få inte kramp, för mamma kan inte hoppa i å rädda er när det är så kallt 😉 (självklart ett skämt).
 
Blev en härlig kväll ❤.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0