Skolavslutning

Vi började dagen med att hämta upp kusinerna vid tåget och sen handla lite frukost. Som barnen har längtat efter att dom skulle komma. 
Fanny har haft sin skolavslutning idag så vi har varit i kyrkan allihopa och lyssnat till musik och sång. Alla de 6 barn, som jag hade med mig skötte sig utomordentligt bra allihopa. Man kan inte annat än bli stolt över dom 😍.  Jag förstår verkligen att dom inte tycker det är kul att sitta still och lyssna så länge men dom fixade det ändå galant. Mio tyckte dock att det va orättvist att han skulle behöva sitta still och vara dämpad när det fanns andra barn som inte behövde göra det. Klart han tycker så och jag hade just då i stunden inget pedagogiskt svar. Så min förklaring till honom blev helt enkelt att deras föräldrar inte orkar säga till sina barn att sitta ner, hålla tyst å visa respekt mot dem som uppträder.
 
När vi var i kyrkan fick jag ett mess om att min ring vi beställt hade kommit. Så in med alla ungar, plattan i mattan å iväg till guldaffären. 
Älskar verkligen ringen! Så som vi har flängt runt och kollat ringar. Jag fastnade för denna ringen första gången jag såg den men man vill ju inte bara ta första bästa. Men efter att kollat på hur många som helst så blev det tillslut denna.
 
En ring helt i min smak. 18k roseguld, vitguld och diamanter. En 'schalins color of europe pisa', väldigt fin kollektion tycker jag.
 
I morgon är det dop för Saga så idag har jag fixat med förberedelser. 
 
Häromdagen sa jag att vi hade 2 viktiga möten inplanerade. Dessa är nu avklarade och gick så bra. Vi behöver dock vänta ca 2 veckor till innan vi fått 100% svar men blir det som vi vill så har jag något väldigt roligt att berätta inom en snar framtid. 
 
Nu ska jag leta fram kläder inför imorgon. Måste även fix iordning dopklänningen så bye bye.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0