Stolpskott med för mycket fritid.

Sen jag började blogga har jag varit väldigt förskonad ifrån 'nättroll' och dåliga kommentarer på mina inlägg. Kan säkert bero på att jag granskar alla kommentarer och skulle inte publicera rena påhopp. MEN ibland dyker det upp ett å annat stolpskott som tydligen måste skriva nån skit.
Jag bryr mig inte om Själva kommentarerna utan det som får mig att fundera är Varför?  
Om man inte gillar de bilderna/texterna jag lägger ut på MIN blogg. Varför går man in å läser dem?  Kan ju vara så att man hamnar på bloggen av misstag. Men varför då lägga energi på att skriva något, går ju fortare att bara stänga ner sidan.
Men visst alla har ju rätt till en egen åsikt om mina bilder och det jag skriver. Vi lever ju i ett fritt demokratiskt Sverige 😉. Men det leder ju till nästan fundering. Om man nu känner sådant stort behov av att dela med sig av dessa elaka åsikter som definitivt inte kan leda till något positivt. Varför gör man det då 'anonymt'? Vågar man inte stå upp för sina åsikter som man tydligen har sådant stort behov att dela med sig av? 
 
Enkel slutsats är..... fega stolpskott finns det gott om, å siste idioten är nog tyvärr inte ens född än 😜.
 
Over and Out...  



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0