Today

Mamma mamma ta kort på mig här uppe!!
 
Självklart kom jag springande med telefonen och tog en bild. Man får ju passa på när han ber om det. Just i det ögonblicket var han så glad. 30sekunder senare hade han trillat å slått sig och var så ledsen. Tänk va det kan vända fort.
 
Fanny var hos tandläkaren idag. Vanligt rutin besök. Men vilken tid det tog. Nästan 1 timma höll hon på å greja i munnen på henne. Jag hade alla barnen med mig men dom skötte sig bra. Kan förstå att dom hade tråkigt när det tog sån tid. Kan ju inte påstå att jag var särskilt road heller 😉.
Vi lekte en stund innan det var fanny som skulle in.
 
I morgon är det en alldeles speciell dag! Och i helgen händer lite mer trevliga saker. 
 
Så fortsättning följer.....



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0