Fotbollsträning

Kan inte annat än älska detta väder 😍
 
Avverkade 4.7km med tjejerna i morse 💪. Så härligt med sällskap när man går. Sen avslutade vi med lite kaffe oxå, inte fel det heller 😊. 
Däremot fattar jag inte varför jag fortfarande är så galet trött, kan somna stående.
 
Nu har vi precis varit på fannys första fotbollsträning. Hon gillade det så nu blir det att sitta å kolla på detta en tid framöver.
 
Hoppas verkligen att  det kommer vara bra väder de dagar hon tränar 😉.
 
Denna godingen fick oxå följa med på syrrans träning.
 
Linda
2017-03-28 @ 21:29:50

D-vitamin eller järnbrist?

Svar: Jag hade väldig järnbrist under graviditeten. Värdena har inte riktigt återställt sig än.
Ingela therese




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0