Felix Travis Hedén

Ja då tänkte jag presentera våran minsta grabb. Hans fullständiga namn är som ni ser Felix Travis Hedén. Vi hade tänkt ha Travis som tilltalsnamn men när vi berättade det för resten av familjen tyckte dom det lät konstigt. Så syskonen fick vara med lite och bestämma, där av felix som tilltalsnamn. Denna lilla grabb kom till oss precis som sina syskon lite tidigare än planerat. Den 9 juni 2015 var det dax. Snabbt å 'lätt' så vart han här.
 
 
Trots att han bara är snart 2år är han så cool och rolig. Felix pratar inte mer än nått enstaka ljud (ööhh!!!!) Men han har inga problem att göra sig förstådd ändå. Och om vi inte förstår så gör uppenbarligen inte det så mycket för denna grabb verkar leva efter talesättet "bra grabb reder sig själv". En mycket framåt och kreativ pojk. Fixar, donar, grejar och klättrar överallt vilket han började med väldigt tidigt. 
 
Felix är snäll, go och omtänksam. Han är en liten rolig prick som mer eller mindre alltid är glad. Han charmar alla men jag skulle ljuga om jag inte skrev att han är en riktigt busunge med glimten i ögat.
Han har nog fått ärva lite av mig, vilket gett honom ett hett temperament och envis som satan när han väl bestämt sig för något. Kan bli en liten 'drama Queen' när han inte får sin vilja igenom. 
 
Felix är en riktig mammaspojke och älskar att vara nära och gosa. Han kryper gärna upp i knät och är riktigt generös med pussar och kramar.

Han är en oblyg, framåt och rolig kille som helt plötsligt blivit så stor. Felix ser upp till sina syskon. Iakttar allt och vill gärna hänga med de stora barnen.

Han älskar bilar, lastbilar och traktorer. Att få åka med pappa, farbror R eller farfar i lastbilen, grävmaskinen eller traktorn är det bästa man kan fördriva tiden med enligt honom.

 

Det finns så mycket mer att säga om dig Felix. Jag älskar dig med hela mitt hjärta, du är en riktig charmör, en guldklimp som får allas hjärtan att smälta. Jag är så glad och stolt att du är min son, att just jag fick vara din mamma.

 
 
Alltid nära till skratt.
Enveten å ska bara upp i grävmaskinen.
Snäll och omtänksam 😍
Livsnjutaren ❤



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0