Liten blir stor

Vår lilla tjej lyckades vända sig från mage till rygg idag. Har egentligen ingen aning om när dom brukar klara av det men hon är ju bara ca2.5 månad. Känns som tiden går för fort och hon blir stor för snabbt. 
 
Idag började vi med en fika hos några vänner, lika trevligt som vanligt. Sen besiktigades husvagnen. Skönt när den är kollad och man vet att allt är ok.
 
Mio blev för ett tag sen bjuden på sin kompis kalas på leos lekland. Som han har längtat och väntat på att det skulle bli de  27e. Så idag var det äntligen dax! Tror nog han har frågat 100 gånger idag....ska vi åka på kalaset snart? Jag får lite lätt skavsår i örat av allt tjat 😂.
 
Hela familjen  åkte med till leos så Mio och fanny har lekt där samtidigt som Mio kalasade. Alla var mycket nöjda. 
Så himla kul att se Mio leka så gott med sina kompisar 😍.  Älskar när Man ser ren lycka i ögonen på dom.
 
Har äntligen hittat en solhatt till saga som inte är hysteriskt stor. Den passar inte perfekt, är lite stor, men hon ser ju i alla fall nått. De andra vi provat har ju åkt ner över hela huvet.
 
När vi var i stan passade vi även  på att köpa lite shorts. Verken jag eller killarna har shorts. Så par till mig, 3par till Mio, 2 par till felix. 1linne till felix och 1 klänning till saga. Fanny hitta en klänning men den fanns inte i hennes stl. Blev inte så farligt dyrt för de hade 25% rabatt på hela köpet.
 
Jag tog mig lite lugn egentid medan saga tog en powernap.
 
 Försöker lyssna på en ljudbok. Den är så bra men blir inte så många minuter åt gången jag kan lyssna.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0