Vilken dag 🌞

SÄ hÀrlig den a dag har varit. Joxa kom hit, vi tog en liten promenad sen drack vi kaffe i solen. BlÄste dock sÄ tillslut fick vi ge oss Ä gicke kn med barnen istÀllet.
 
I övrigt kÀnns det som jag mest suttit i bilen hela dan. Kört och fixat Àrenden. Köpte en babywatch som jag ska ha  nÀr saga sover i barnvagnen. Den vi har Àr superbra men bÄda enheterna gÄr inte ha batteri i,  vilket gör att sÀndarenheten endast kan vara nÀra ett eluttag. Inte sÄ praktiskt om man Àr ute.
 
Sen ville fanny Ă„ka till dollarstore. Vi har aldrig varit dĂ€r men det va en rolig butik. Köpte fopptofflor till kidsen för 20kr paret. Lagom dyrt 😉.
 
Medan fanny hade fotbollstrÀning Äkte jag och köpte present till felix. FÄr ni se senare.
 
TĂ€nk att det varit sĂ„ varm att ungarna kunnat springa i vattenspridaren idag. Och fortfarande Ă€r det 25grader ute 😄. Love it!!
 
Lite bilder frÄn dagen.
 
Kan ju inte klaga pÄ den himlen.
 
 
Liten sover gott. Men det syns att hon har en frösen mamma 😂. Hon har sluppit filten resten av dagen.



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, trĂ€ning och allt dĂ€rtill. Älskar att hĂ„lla mig aktiv och rastlösheten Ă€r alltid nĂ€ra ✹

RSS 2.0