Bad idag

Hej på er. Hoppas ni har en fantastisk dag. Hos oss stod det badhusbesök på schemat idag. Som dom har längtat efter det. Vi har tänkt länge nu att åka iväg men alltid har det varit någon som varit sjuk. Men idag kom vi iväg. Jag, alla 6 barnen, svägerskan och hennes dotter. Ett glatt och taggat gäng.
 
Så det har vi pysslat med idag. Barnen skötte sig utmärkt, ingen drunknade och alla kom med hem. Mycket bättre utdelning än så kan det knappast bli. 
 
Saga den lilla godingen somnade i min famn när vi klev ner i den varma bassängen. Å där sov hon sen i godan ro även fast badhuset var fullt med stoj och stök. Snacka om att kunna slappna av och somna var som helst. Det har hon garanterat efter sin far.
 
Jag hade innan vi åkte försökt "motivera" barnen med, att om dom sköter sig och lyssnar på mig så kan vi åka till badet oftare. Jag vill ju att dom ska hålla sams och hjälpas åt. Och jag tänker definitiv inte åka till vatten själv med Kidsen om dom går bananas å inte lyssnar. Men Så bra som dom skötte sig så får jag visst åka dit snart igen. 
 
Just i skrivande stund har vi precis kommit hem och ätit. Kan säga att det är ganska lugnt och skönt här hemma just nu. Tänk att lite vattenlek kan ta så på krafterna.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0