En helt härlig torsdag

Go kväll. Har ni haft en bra dag? Vi har haft en riktig hemma dag idag. Eller jag och saga var i knalleland en snabbis. Skulle ha tag i badpuffar men dom sålde inte dem i knalleland. Blir att beställa på nätet istället. 
 
Så tillbaka till dagen. Efter vi hämtat hem Felix så har vi mer eller mindre endast varit inne. Det är inte så vanligt i den här familjen då Felix ÄLSKAR att vara ute. 
 
Vi har då idag börjat pynta lite här hemma inför julen. Inte gran å så än, men lite mer ljuslyktor/ljusslingor och sådant pynt. Mio är överlycklig, som han längtar efter detta. Och vad han har börjat pyssla. Han sitter i timmar och ritar och klipper grejer. Han har redan ett helt lager med pynt han tänkt vi ska hänga upp. Blir intressant å se hur vårat julpyntande kommer se ut här hemma i år. Jag är ju lite mer "less is more" barnen är lite mer "the more the merrier".
Är så roligt att han har fattat tycke för något mer kreativt än bara tvspel. 
 
Nu ska jag hoppa i säng. Tar lite kort på vårat pyntade i morgon så får ni se. Bye!!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0