En vidrig natt

Hej på er. Här har det varit ytterligare en vidrig natt. 2a natten på raken nu som Saga vaknar med 5-10 till 30-40 minuters mellanrum HELA natten. Lägg till 2 små grabbar som kommit och lagt sig i våran säng när de vaknat. Felix Blir störd när saga vaknar, ålar runt och pratar då i sömnen. Jimmy får salta på nätterna så jag är själv.
Summan av detta blir minimal sömn för mig. Och garanterat en molande huvudvärk. 
 
Hoppas ni sovit bättre. Nu ska jag få iordning alla här hemma och se om jag kan kickstarta igång denna dagen oxå.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0