I morse...

Vaknar upp idag av att Felix ropar NU och studsar ur sängen. Han slänger upp sovrumsdörren, springer in i badrummet, upp på toan och kissar!  Det ni, hur duktigt är inte det efter att bara varit blöjfri 3dagar.
 
Måste berätta vad Mio nu har börjat tjata om. Jag frågade igår vad han önskar sig i julklapp. Vi började skriva en liten önskelista och det var inget mer med det.
Idag när vi sitter och äter frukost säger han: ok mamma nu är Halloween helt över så när kan vi ta fram julen? Jag svarar att det är ganska många veckor kvar tills dess. Ok säger han, då pyntar vi om 2 veckor och tar fram granen om 3. Jag börjar göra julpynt nu så vi har något, säger han.
Sen har han hunnit fråga tusen gånger nu på morgonen  hur många dagar det är kvar till 24e.
 
Jag gissar på att det blir en lååååång nedräkning till jul och att grannarna kommer undra va fan vi pysslat med som julpyntar om 2 veckor 😂.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0