Känslan jag inte vill ha

Go kväll. Har ni det bra? 
Jag har inte skrivit här på några dagar. Har inte direkt kännt mig "på topp". Blir ju lätt att man blir aningen gnällig då. Och känns inte som man skapar de mest intressanta inläggen i de lägena. 
 
Jag har en känsla som jag inte kan beskriva på något bättre sätt än någon form av inre panik. Har absolut ingen aning om vad denna känsla egentligen  betyder eller kommer ifrån. Men jag förmodar att det beror på extrem trötthet. Sömnbristen som jag har nu är inte å leka med. Helt otroligt att kroppen ändå fungerar.
 
Så nu har jag ändå fått gnälla av mig lite 😊.
 
De senaste dagarna har annars varit bra. Ungarna har älskat snön som kom. Synd att den regnade bort så fort. Men dom han göra första snögubben. Den fick många armar och näsan på den.
 
Jimmy har fått salta och ploga dygnet runt p.g.a vädret så honom har vi saknat här hemma. Men dessa små håller mig sällskap och förgyller min dag.
 
 
Nu ska jag natta mig själv. Sköt om er!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0