Säs igen

Här började jag min dag idag.
 
Så nervös jag varit inför denna undersökning. Skulle göra en cystoskopi hos urologen. Definitivt ingen undersökning jag vill göra igen. Men den gick bättre än förväntat. Tack och lov för lokalbedövning säger jag. 
 
Läkaren hittade inget mer än inflammerade/irriterade blodkärl. Självklart en lättnad att dom inte hittade något allvarligt, samtidigt frustrerande att dom inte kan hitta någon förklaring till varför jag blir sjuk hela tiden.
 
Efter säs passade jag på att handla lite julklappar till barnen. Skönt att ha några fixade. Vet ju dock inte vad vi skall hitta på till några av barnen. Sjukt svårt det där när dom inte vet vad dom önskar sig.
 
Saga har idag haft hembesök av bvc-sköterskan. Hon hade växt precis som hon skulle sen sist. Och hemmet fick godkänt 😉.
 
 
Här står jag nu och försöker hålla mig vaken. Fanny tränar  och då passar jag på att skriva lite här. 
 
Här ni haft en bra dag?
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0