Vardagslyx

I kväll har jag och Johanna lyxat till det lite. Vi bokade en middag på pinchos. En rolig stund bara hon och jag. Massa skvaller, massa skratt och massa massa god mat. Så underbart!!
 
Sa jag att det blev mycket mat. Först delade vi 13st plockrätter.
Sen tog vi givetvis kaffe. Och då delade vi 4st efterrätter oxå.
 
Ja mätta blev. Rent spyfärdig skulle jag säga. Men ändå, vilken härlig kväll. Tusen tack älskade vän!! ❤
Lars Gustafsson
2017-11-09 @ 23:58:05
URL: http://nykterfyllekaja.blogg.se/

Oj så mycket läcker mat o dryck. Ha de gonatt

Svar: Ja det mesta var verkligen gott 😊
Ingela therese




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0