Dåligt med inlägg just nu.

Vet att jag uppdaterar dåligt här inne just nu. Hinner bara inte med. 
 
Idag är jag, saga och Felix i Alingsås och hejar på Fanny. Tjejerna i innebandyn spelar sammandrag. Hittills har det gått bra. Dom vann första matchen med 2-0. 
 
Jag och barnen gör vårat bästa för att heja på tjejerna. OCH samtidigt få tiden  att gå. Är ju lagom lätt att sysselsätta barnen som måste sitta på läktaren i 6 timmar.
 
Felix målar och leker med bilar. Saga slappar i vagnen.
 
När vi åkte hit fick jag uppleva en helt ny, i mitt tycke, ganska äcklig upplevelse. Nämligen en åksjuk 2åring. Rätt va det är hör jag Fanny säga. Nu spydde felix.
Japp det gjorde han. Rätt ut på sig själv. 
Kan ju säga att jag ser ju inte fram emot hemresan.  
 
Vad gör ni för kul idag?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0