Kusinträff

Go kväll. Här ligger jag och väntar på att alla ska sova gott. Felix kämpar fortfarande på med taktiken att "göra allt för att inte somna". 
 
I söndags var jag, syrran och alla barnen hos våran kusin och hälsade på. Vi träffas inte så ofta, vilket är synd. Men det gör ju oxå att vi har desto mer att prata om när vi väl ses 😉. 
Efter maten tog vi en promenad och visade Kidsen vart vi brukade leka alla somrar som vi spenderat där.
 
Tror nog inte dom uppskattade det lika mycket som jag och syrran gjorde. Dom hittade lite lingon ute på ön som dom plockade men annars så ville dom mest gå tillbaka. 
Vi hade en härlig dag på landet. God mat, trevlig sällskap, stort tack för det.
 
Vi har nu fått se några fler foton ifrån helgen. Blir så varm i hjärtat när jag ser dem. Blir så glad och stolt över mina fina barn. 
Kan inte med ord beskriva vad dessa Goa ungar betyder för mig. Tänk att man kan älska någon annan så mycket att det gör ont.
 
Här har vi lilla glada saga 
Rund, God och glad. Precis som man önskar att alla barn skulle få möjligheten att vara ❤.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0