När du ändå är ute å kör....

Det är inte allt för ofta min sambo ber mig om en tjänst, men ibland händer det. Idag var en sån dag. Han fråga om jag inte kunde ta opeln när jag skulle lämna Fanny på innebandyn. Jämte hallen ligger nämligen byggshoppen.
Jimmy hade beställt en rulle fiberduk som skulle hämtas. Självklart tänkte jag, inget konstigt med det. Jag skulle ju ändå köra förbi och att slänga upp en rulle fiberduk på flaket är ju inte särskilt ansträngande.
 
Trodde jag 😂. Döm av min förvåning när grabbarna visat mig rullen jag tydligen precis hade köpt. Kan ju säga att dom skrattade rätt gött åt mig när jag sa att jag ska ha upp den på flaket. Enveten är jag och tänkte ju inte åka hem tomhänt nu när jag lovat att ta med den. Så skam den som ger sig. Snyggt blev det inte och jag drog många blickar till mig när jag körde hem. MEN man säger ju att ett skratt förlänger livet....så Grattis till er som idag får leva några år längre. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0