Roliga barncitat.

Jag sitter med en kopp kaffe. Är rätt trött så tänker att lite koffein kan ju inte skada. Ska försöka ladda inför en (förhoppningsvis) kul kväll. Berättar mer om den senare.
 
Jag brukar försöka skriva upp roliga saker barnen säger/gör. Är ju så sjukt svårt att komma ihåg sådant annars. För en stund sen stötte jag på ett sådant "citat" i ett block. Bara måste dela med mig till er för jag skratta gott åt det nu när jag läste.
 
Följande hade jag skrivit:
 
"Sång: piss å skit å punga å snippa! Svär nån på snippan. Alla svär,  alla svär..snippa snipp snoppen snapp. (Melodi: morslilla olle)
Mio satt jämte mig å var väldigt inne i sitt tvspel. Plötsligt hör jag han sitta å småsjunga för sig själv.."
 
😂 om ni kanske mins så hade Mio för ett tag sen en period där allt var snipp, snapp, snopp och pung.  Tror ni jag fick mig ett gott skratt nu när jag läste detta. Gjorde min dag.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0