Tjejkväll och rosabandet.

I går kväll var jag ute på lite roligheter. Min mamma hade vunnit 2 biljetter till toveksbils tjejkväll med insamling för rosabandet. Ett mycket bra initiativ av toveks. Stort tack till dem. ALLA sätt att samla in pengar till canserforskningen skall tacksamt premieras. Att dom sen valde att ha en tjejkväll tycker jag var extra kul. Tänk er nästan 200 tjejer/tanter och så Robin Bengtsson 🤣. Snacka om lammkött på scen.
 
Det minglades, bjöds på snittar och bubbel. Laila bagge var konferencier. De bjöd på en modevisning från bubbelroom och Robin Bengtsson stod för underhållningen. 
 
 
Det är ju inte ofta jag är ìväg så det var uppskattat. Sjukt skönt å piffa till sig lite och komma hemifrån.
Efterfesten hölls på grand men då jag fortfarande helammar saga så kändes det som läge att åka hem då dom andra drog vidare. 
 
En hel del pengar samlades in. Närmare 60 000:- 
 
Nu skall jag sätta på kaffe och försöka bli lika pigg som resterande familj här hemma.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0