Vänta, vänta och vänta

Japp då väntar jag åter i ett väntrum. Här blivit många besök i diverse väntrum den senaste veckan. Dax att ta nya prover igen. Hoppas att  man snart kan få lite svar på alla dessa prover dom tagit. Samtidigt kan jag ju inte annat än erkänna att jag är aningen rädd för att få svar. Finns ju inga garantier för att man gillar svaren dom har att ge. MEN vi hoppas på att dom hittar felet och att det är lätt åtgärdat.
 
Jaja ingen idé att spekulera mer i det nu. Bara vänta och se.
 
Idag är det iallafall fredag. För oss innebär det fredagsmys med barnen. Hur ser eran fredag ut?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0