En söndagsmorgon efter minimalt med sömn....igen!

God morgon världen. I natt har det inte blivit många minuters sömn. Både saga, Felix och jag har fått hosta. Så mycket vakentid har det varit. Å när jag skriver mycket så menar jag i princip hela natten. 
Hur kan en natt bli så jäkla lång när man är vaken. Den går ju hur fort som helst om man väl får sova.
 
Just bristen av sömn är en av anledningarna att jag inte skrivit här på ett tag. Hjärnan har väl tagit semester eller nått för sen känns helt tom 😂. Har även brist på något intressant att skriva. 
 
Vardagen tuffar på som vanligt här hemma. Lämna/hämta, skjutsa hit å dit. Ja ni vet hur det är.
Fanny är med sin mormor och Johnny utomlands. Där har dom det varmt och gott. Kan ju inte säga annat än att jag gärna hade varit med. Men att åka hela familjen var inget vi hade råd att prioritera just nu. 
Tänk vad tomt och konstigt det känns när det fattas en här hemma. Men snart är hon hemma igen 😍.
 
Lite bilder från veckan:
Dessa två gillar verkligen varandra. Skönt att se hur Mio tar hand om henne. Kommer väl säkert en dag då dom två tryter oxå men än så länge är dom sams. Får passa på att njuta av lugnet.
 
Mina grabbar 😍. 
 
Dessa fina blommor kom min mamma med häromdagen. Just vita blommor är något som jag verkligen gillar. Så stort tack för dem mamma!
 
Saga ratar napp men har börjat suga på tummen. Vad tycker ni om den stilen, borde ju vara sjukt mycket lättare att suga på napp kan jag tycka.
 
 
Så här ser det allt som.oftast ut när jag har vänt ryggen till i några sekunder. När jag lämnade rummet låg alla dynor, kuddar och filtar på sin plats. Gick ut i köket och hämtade kaffe. Kom tillbaka och möts av detta. Enda felix säger är koja mamma koja..
Jo just snygg koja du fixade på den korta stunden.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0