Ta dig framåt kan gå fort

Här går det fort. Hux flux har denna lilla blivit så stor att hon kan förflytta sig i denna stol. Så glad hon blir när hon lyckas ta sig från ett ställe till ett annat. Nu blir det nog färre lugna stunder här hemma.
 
Jag tittade bort en stund och när jag sen kom tillbaka till köket fick jag mig ett gott skratt. 
Klart han var tvungen att prova 😂.
 
Mio vill ofta att saga ska sitta jämte honom. Å hon verkar inte direkt klaga. 😍
 
Var å handla igår.  Första gången saga fick sitta själv i kundvagnen. Gick jättebra med hjälp av lite filtar som stöd. 
 
När vi kom till glassdisken frågade barnen om vi kunde köpa glass. Bra idé sa jag då glassen nästan va slut hemma. Insåg ganska snabbt att köpa glass till vår  familj kan bli ganska dyrt då vi inte alls gillar samma sorter. Och Mio som inte ens tål samma som oss andra utan behöver annan glass. 
Tur vi fick plats i frysen 😉.
 
Har förresten glömt berätta att Fanny spela match i måndags igen. Ytterligare en vinst för laget. Men jösses vad Fanny utvecklas från gång till gång. Jätte duktig har hon blivit och det är så kul att se hela laget utvecklas.
 
Nu skall jag försöka vila mig lite då jag haft ytterligare en natt utan sömn.
Alexsandra
2017-09-07 @ 11:54:29
URL: http://zahla.blogg.se

Så roligt att se sina barn utvecklas, från att rulla runt till att ta första steget, verkligen en häftig känsla. Vår dotter är snart 1 men envisas att gå på knä, men fort går det i alla fall! Får se om hon är ett av de där barnen som reser sig upp och går på ettårsdagen^^

Svar: Ja visst är det helt fantastiskt vad dom små lär sig 😍
Ingela therese




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0