Det går framåt, sakta men säkert.

Ja nu är sagas skrivbord klart. Jag är nöjd och saga verkar nöjd hon oxå. Är både en och två och tre gånger som hon stått och dragit i lådorna.
Så här blev det.
 
En bild på texten lite mer uppifrån.
 
I alla lådor har jag klätt botten med plastdekor så det skall bli lätt att hålla rent. Vet av erfarenhet hur bösigt det blir efter pennor och annat krafs som tydligen ligger bättre i lådan än i sophinken. 
 
Så här ser vårat köksbord ut för tillfället.
 
Jag tröttnade på att bara kunna måla på nätterna. Men nu när inte saga upp, så kan jag måla den så fort orken tittar fram 🤔. Den börjar ju åtminstone se vit ut nu men några strykningar till behövs nog. Så snart får ni se det färdiga resultatet.
Och då kan jag ju även  presentera nästa projekt. DET är ett av projekten som jag egentligen inte alls har någon lust att ta mig än. Men jag trivs inte alls med färgen som möbeln har just nu och den lär ju inte byta färg av sig själv....så, tja bara att gilla läget.
 
Hur har ni det i regnet?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0