Fullspäckat i helgeAn

God morgon. Här startar vi dagen ofrivilligt och onödigt tidigt. Saga var INTE rolig i natt. Trots att hon hållit sig själv och oss vakna i princip hela natten, så ska hon kliva upp innan kl 6. Kan lätt konstatera att jag är ingen morgonmänniska. Hade jag varit rik hade jag gjort som kändisarna.....haft en nanny på natten. 
 
Men jag försöker intala mig att sömn är överskattat. Så nu myser jag i soffan med dessa godingar.
 
Felix och säga underhåller mig med skönsång. Pianoklinkande har aldrig låtit så bra som innan kl 7 😉.
 
Jaja jag ska sova ikapp allt sen när jag blir gammal.
 
 
Såhär blev det färdiga resultatet av skobänken. Inte helt perfekt kanske, men jag kompletterat med några fårfällar och lite skitna skor så märks inte det.
Jag har satt svårt marmordekor där skorna skall stå. Vitt och använda skor brukar ju inte vara någon bra kombo tänker jag. 
 
Nu är ju då några projekt klara. Jag har många kvar att fixa och väldigt lite tid kvar innan vi flyttar. Blir nog till att prioritera.
 
Som jag skrev i rubriken. Vi har en fullspäckad helg. Massor skall bli gjort ute runt huset. Infiltration, dränering, ved ska flyttas, träd skall fällas, markarbete vid groventren skall bli klart, trappan skall byggas och flyttas på plats, marksten skall hämtas och skulle vi få en stund över så finns det ännu mer som behöver bli klart. Dessutom skall ju det vanliga så som tvätt, städ och annat roligt oxå hinnas med.
 
Vad har ni för planer i helgen?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0