Hur kunde det helt plötsligt va onsdag

Vår vardag har kommit igång igen. För mig innebär det att kliva upp tidigt. Fullfräs i 180 hela dagen och hux flux är det midnatt. Nästan Varenda dag undrar jag hur tiden kan gå så fort. 
 
Men jag får gjort mycket. Jag har fått en vana att mestadels hålla mig rörande. Sätter jag mig ner en stund så näst intill somnar jag. Då hamnar jag i något komaliknande tilstånd och kan inte få igång mig själv på resten av den dagen. Så lika bra att hålla sig lite smått sysselsatt hela tiden. Inte för att det är något problem i en familj på sex. Lär alltid finnas något att göra. (Agera städ/tvätt och diskmaskin till exempel).
 
Denna veckan har vi mest varit ute. Grejat, byggt, fixat och donat. Byggt ihop ikeagrejer. En tvättstuga på g. Ungarna har cyklat och lekt. Nu märks det att våren är här. Jag har flera kg sand inne varje dag. Tack för det barnen 😉. 
 
När vi flyttar ska jag ta med lekplatsen jag byggt. Men denna gången skall jag INTE ha lika mycket sand där. Självklart ska dom få en sandlåda. Men som det är nu så får jag ett litet Sahara inne varje vår/sommar/höst. 
 
Idag byggde jag stommen till 4e nivån på trappan. Passade på när saga ändå sov i vagnen. 
Här tagit ner träd och sly idag oxå. Ska försöka klippa ut vid tomtgränsen så vi inte är inne på grannens mark och härjar helt plötsligt. 
 
Onsdagar är en väldigt aktiv dag för oss. Både Mio och Fanny har aktiviteter så jag hinner kanske egentligen inte mycket mer än ta hand om barnen. Laga mat, tvätta, köra barn m.m. 
Men Så har vi ju ett företag att sköta oxå. Så det har jag jobbat med på kvällarna nu efter barnen somnat. Blir sena kvällar. Så nu borde jag ju sova 🤔.
 
Natti natti



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0