Iväg det bar.

I morse blev det sovmorgon. Så magiskt, jag sov ändå till 9. Sen upp, fixa djur, packa väska, ladda kaffe, väcka mannen, packa bilen å sen iväg. Tänk så fort allt går när det bara är vi två som skall iväg. Frukosten tog vi på vägen. 
 
Vi gjorde ett litet snabbt stopp på hem och trädgårdsmässan. Vilket skämt det var i år. Knappt några utställare tyckte jag.
 
Vår roadtrip fortsatte ner till halmstad. Lugnt och skönt i bilen. Soligt utanför och knappt någon trafik. För en gång skull slapp jag sitta i passagerarsätet. 
Vi valde att åka till in till city. Shoppade lite. Jag fick min födelsedagspresent av jimmy. Kan inte säga annat än han känner mig min man 😍. Förra året fick jag smycke och en skruvdragare. Idag fick jag örhängen och en sonos spelare. Så jäkla länge som jag sucktat efter den högtalaren. För er som inte vet så är det en sådan här.
 
Som jag sagt innan, han är magisk den där grabben 😍.
 
Vi tog lunch på olearys. Köpte med lite gotta å dricka. Nu har vi parkerat bilen. Checkat in på tylösandspa. Dax att beställa något gott att dricka och hoppa i badkläderna. 
 
Hörs sen



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0