Same same as Always 😍

Idag Ă€r ingen vanlig dag, idag Ă€r MIN födelsedag..hurra hurra hurra 😊.
Vilken hÀrlig dag det blev idag. Vaknade och himlen Àr alldeles blÄ. Lagom kallt Àr det oxÄ SÄ vi slipper geggan. SÄ ljuvligt. 
 
Hade lyxen att joxa och Signe kom förbi med den sedvanliga födelsedagsfrukosten... budapesttĂ„rta. Samma rutin varje Ă„r, kan man börja födelsedagen bĂ€ttre Ă€n att kĂ€ka tĂ„rta med bĂ€sta vĂ€nnen? NĂ€ inte om man frĂ„gar mig. TĂ„rta Ă€r gott Ă„ sĂ€llskapet perfekt 😍. 
Nu Ät vi ju inte riktigt hela denna sjÀlva
Men attans va gött det Àr. Framför allt nÀr det Àr hallon i Ä inte mandariner.
 
Ja sen gjorde vi fÀrdigt 3dje etappen pÄ trappan. Blev bra, bara en etapp kvar. 
 
Nu Ă€r vi precis hemkomna efter restaurangbesök med nĂ„gra vĂ€nner. Massa god mat, dricka, lĂ€nge sen ja skrattat sĂ„ mycket en hel kvĂ€ll och sĂ€llskapet var magiskt. SĂ„ hĂ€rliga mĂ€nniskor! Tack för att ni hĂ€ngde med för att fira mig 💜.
 
Jag fyller 35 för er som inte vet. Jag brukar sÀllan fira min födelsedag mer Àn lite tÄrta med familj och vÀnner. Men i Är kÀnde jag att ska det va, sÄ ska det va rejÀlt. SÄ detta var första firandet av 3. I morgon bÀr det av pÄ mer Àventyr men nu ska jag njuta av en barnfri natt. Hade jag haft sömnpiller hade jag tatt dem nu sÄ jag verkligen hade sovit en hel natt. Men  jag ska göra mitt bÀsta ÀndÄ. Sköt om er...natti natti.
 
 



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, trĂ€ning och allt dĂ€rtill. Älskar att hĂ„lla mig aktiv och rastlösheten Ă€r alltid nĂ€ra ✹

RSS 2.0