Sjuk igen!

Hur kan det vara möjligt att bli sjuk igen! Och dessutom är jag galet påverkad av allergi just nu. Verkar som varenda buske, träd Och grässtrå fått fullständigt fnatt och börjat växa hysteriskt. 
 
Sen TROR jag att jag upptäckte en annan tråkig sak ikväll. Ev vattenkoppor på Mio. Vilket innebär (om det är koppor) att vi kommer ha sjukstuga här länge framöver då verken Mio, Felix eller saga har haft det än. Om det är någon som känner sig manad att ta över den sjukdomsperioden så varsågod 😣. 
 
Annars har jag inte så mycket mer att bjuda på idag. Försökt härda ut de senaste dagarna. Hoppas vara bättre tills helgen. Jag har inte tid att vara dålig just nu.
 
Sköt om er.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0