Tomt och tyst.

Hej nu har jag nattat barnen. Wilma och Nellie har åkt hem så nu är det extra tyst och tomt här hemma. Barnen träffas visserligen hos mormor i morgon. Men vi gillar när dom är här Så det blir konstigt när dom åker hem.
Jag kommer knappt ihåg vad vi gjorde igår men alla barnen lekte. Joxa och barnen kom oxå för i ett par timmar. Jag målade. Lagade MASSOR med pannkakor. Tänk att 8 barn och 2 vuxna kan äta så många pannkakor. Men gott va det och alla blev nöjda.
 
Idag har saga varit på läkarkontroll. Hon va hysterisk bara läkaren ens försökte titta på henne. Dom som satt i väntrummet trodde väl att han försökte ha ihjäl henne. Men allt var som det skulle med henne. Endast vikten som inte hängt med det sista men hon har ju varit jättesjuk så det var ganska väntat.
 
Efter lunch åkte ja och alla barn till navet. Gick fort att spendera några timmar där. 
 
Och här är hela skaran i maskeradstyrsel
Nja, saga hänger ju på min mage så hon missade att va med på bild 😉.
 
När vi kom hem väntade en överraskning utanför dörren. Massa fina rosor 😍 tusen tack för dem. Uppskattas stort!!
(Va inte från nån hemlig beundrare utan en tidig födelsedagspresent 💜)
 
I morgon är det fredag...även min födelsedag och i helgen väntas det grejer...så håll utkik här så uppdaterar jag er emellanåt. 
 
Kram på er



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0