Hipp hurra

Igår fyllde vår äldsta grabb 6år och idag är det 7år sedan jag och jimmy blev ihop. Säger som j sa innan dag, dom åren gick jäkligt fort. Samtidigt känns det som jag känt honom en evighet.
Tid är allt en knepig sak att förstå sig på.
 
Jaja, jag ska inte snurra in på det mer idag.
 
Igår fyllde mio 6år. Vi började fira honom med pannkaksfrukost och paket. På eftermiddagen kom släkt och familj. Då blev det fullrulle, stök och skratt, precis som det ska vara.
 
Många fina presenter fick han. Tusen tack alla för att ni kom och firade honom. Han var mycket nöjd med dagen.
 
Idag har vi även börjat skola in saga på dagis. Det här med att börja jobba längre dagar är något som ger blandade känslor. Just att jobba glädjer mig men att mista massa tid med barnen tycker jag är fruktansvärt. 
 
Nu skall jag planera och fixa iordning inför i morgon.  Sköt om er.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0