Något nytt?

Ja vad är nytt här? Hm..typ ingenting förutom att det just nu verkar vara fotoförbud här hemma 🤔. Barnen svarar nej när ja frågar om ja får fota. Så tråkigt kan jag tycka. Givetvis försöker jag övertala dom men bilderna blir ju sådär när dom envisas med att vägra le.
I övrigt rullar livet på som vanligt. Det regnar mer eller mindre varje dag. Enligt mig, totalt värdelöst oavsett kläder. Blött är blött och kallt är kallt hur bra kläder jag än har. Däremot har jag fått leta fram lite ljuslyktor för nu ska det höstmysas. Filtar, plädar och massor av tända ljus är ett måste hos oss denna årstiden. Man får ju försöka hålla borta höstdeppen så gott det bara går.
 
Jag glömde ju nästan. Mio hade sitt barnkalas på leos lekland igår. Som han har väntat på det. Han har pratat om det i (vad jag upplevt) en evighet. Nu äntligen var dagen d här och han blev jätte nöjd med kalaset. Alla som skulle komma dök upp. Dom höll sams och lekte non-stop. Fantastiskt lyckad dag.
Tog kort men kan inte visa dom här då jag inte kollat med de andra barnens föräldrar om det är ok.
 
Nu blir det idol ihop med fanny ❤.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0